Promjene u navikama kupaca

U posljednjih par desetljeća promijenile su se i navike odlaska u trgovine, a i izgled trgovačkih centara. Mnoge robne kuće tradicionalnog tipa morale su zatvoriti svoja vrata, a trgovački centri nove vrste su se uzdignuli i u njima se kombinira iskustvo kupovine s drugim doživljajima.

Moderni potrošač u trgovačkom centru traži društvene aktivnosti, a one nisu ograničene isključivo na odlazak na kavu ili ručak. Mogućnosti osmišljanja slobodnog vremena u trgovačkom centru jako su raznovrsne, poput kina, igraonica, čestih predstava ili radionica, animacija, pa i vođenih programa uz besplatne promocije određenih proizvoda ili usluga.

Novi trend – eventi u trgovačkim centrima

U modernim trgovačkim centrima unaprijed se pretpostavlja mogućnost organiziranja događanja, pa se ti prostori kao takvi i planiraju. Posljednja istraživanja navika potrošača pokazuju da je sve više ljudi spremno dati sve više novca za zabavno iskustvo i doživljaj. Stoga su brojni centri izgrađeni s mogućnošću organizacije različitih manifestacija u području mode, gastronomije, umjetnosti, humanitarnih akcija, poslovnih okupljanja i nastupa glazbenika.

Na taj se način izbjegne standardna bojazan od otkazivanja događanja usljed lošeg vremena i dozvola koje je potrebno ishodovati kako je to slučaj kod okupljanja na javnim površinama. Osim toga, sigurnost je na zavidnoj razini jer trgovački centri moraju imati zadovoljene stroge sigurnosne standarde.

Neki od modernih svjetskih trgovačkih centara već imaju integriranu infrastrukturu i tehnologiju potrebnu za evente poput ozvučenja i rasvjete, kao i stručnjake koji mogu upravljati cijelom organizacijskom i tehničkom mašinerijom. Tu su i dodatne prostorije, primjerice prostori za kuhanje, posebne sobe za VIP goste ili tehničko osoblje, kao i posebna parking mjesta.

Ukoliko ste mislili da glazbenici koji nastupaju u trgovačkim centrima tamo idu jer nemaju drugu gažu, varate se. Nastupi uživo u velikim svjetskim gradovima poput Londona, New Yorka i Los Angelesa dokazuju upravo suprotno sa zvučnim imenima poput Rihanne, Lady Gage, Johna Legenda, Taylor Swift i sastava DNCE.