Sadržaji povrh kupnje

Nekada se dobrim šoping centrom smatrao onaj sa širokim izborom trgovina. Međutim, današnji posjetitelji sve su izbirljiviji, pa osim raznovrsnih trgovina (koje su i dalje preduvjet), traže mogućnosti osmišljanja slobodnog vremena i zabave. Tako se u trgovačkom centru može popiti kavu, objedovati, pogledati film ili predstavu, posjetiti izložbu, otići u teretanu, a u nekima čak i na bazen.

Obitelji mogu i jesti u centru, i to za različite svote novca i u različitim tipovima kuhinja, pa to otklanja potrebu za žurbom kući kako bi se nešto skuhalo. S tolikom ponudom velika je vjerojatnost da će biti zadovoljen ukus svakog od posjetitelja.

Zabava za kupce i njihovu djecu

U moru konkurencije, centri se moraju istaknuti, a to čine time što nude doživljaj i veselje. Već danas postaju kao centri zabave više nego centri za kupnju. Nekada su centri bili privlačni tinejdžerima i mladima, a sada se ta ponuda širi i na ostale dobne skupine, pa je potrebno osmisliti zabavne sadržaje koje će kupce dulje vrijeme zadržati u centru.

Nije nepoznato da u trgovačke centre idu cijele obitelji, a njima je osim kupovine potreban i neki društveni i zabavni poticaj. Brojni su načini kako zabaviti djecu dok roditelji kupuju. Tu su:

  • kina s brojnim dvoranama gdje se uvijek prikazuje neka zanimljiva projekcija, od kojih je barem jedna za djecu
  • igraonice u kojima djeca određeno vrijeme besplatno borave, a i kada se vrijeme prekorači, ne koštaju previše
  • koncerti poznatih ili lokalnih izvođača, bilo u unutrašnjosti trgovačkog centra ili u vanjskome dijelu
  • kazališne izvedbe za djecu i odrasle, uz interakciju s najmlađima iz publike
  • plesni nastupi, modne revije, izložbe
  • besplatne radionice za djecu i roditelje, oslikavanje lica, šminkanje, uređivanje noktiju
  • video igre, arkadne igre i mehaničke igračke s brojnim temama koje su uzbudljive i velikima i malima.

Činjenica je da, što se više priča o nekome mjestu zbog različitih aktivnosti koje se u njemu mogu doživjeti, to mu u percepciji javnosti raste vrijednost.